Oleje do převodovek pro racing
Racing Transmission DLS 1
Pakelo Racing Transmission DLS 1 byl speciálně navržen pro mechanické převody také s vysoce zatíženými hypoidními převody, diferenciály, omezenými diferenciály skluzu, nesynchronizovanými a „transaxle“ převodovkami provozovanými v náročných závodních podmínkách. Vzhledem k vysoké přítomnosti aditiv modifikujících tření může použití produktu v manuálních syncronizovaných převodech ovlivnit řazení ve srovnání s běžnými neomezenými mazivy s kluzným účinkem: z tohoto důvodu důrazně doporučujeme, aby byl produkt před použitím v závodech synchronizován s manuálními synchronizovanými převodovkami. .
Intervaly vypouštění oleje závisí na typu přenosu a druhu konkurence a měly by být hodnoceny případ od případu.
Racing Transmission DLS 2
Pakelo Racing Transmission DLS 2 byl speciálně navržen pro mechanické převody také s vysoce zatíženými hypoidními převody, diferenciály, omezenými diferenciály skluzu, nesynchronizovanými a „transaxle“ převodovkami provozovanými v náročných závodních podmínkách. Vzhledem k vysoké přítomnosti aditiv modifikujících tření může použití produktu v manuálních syncronizovaných převodech ovlivnit řazení ve srovnání s běžnými neomezenými mazivy s kluzným účinkem: z tohoto důvodu důrazně doporučujeme, aby byl produkt před použitím v závodech synchronizován s manuálními synchronizovanými převodovkami. .
Intervaly vypouštění oleje závisí na typu přenosu a druhu konkurence a měly by být hodnoceny případ od případu.
Racing Transmission DLS 2
Pakelo Racing Transmission DLS 3 byl speciálně navržen pro mechanické převody také s vysoce zatíženými hypoidními převody, diferenciály, omezenými diferenciály skluzu, nesynchronizovanými a „transaxle“ převodovkami provozovanými v náročných závodních podmínkách. Vzhledem k vysoké přítomnosti aditiv modifikujících tření může použití produktu v manuálních syncronizovaných převodech ovlivnit řazení ve srovnání s běžnými neomezenými mazivy s kluzným účinkem: z tohoto důvodu důrazně doporučujeme, aby byl produkt před použitím v závodech synchronizován s manuálními synchronizovanými převodovkami. .
Intervaly vypouštění oleje závisí na typu přenosu a druhu konkurence a měly by být hodnoceny případ od případu.
Racing Transmission DLS A
Pakelo Racing Transmission DLS A byl speciálně navržen pro mechanické převody také s vysoce zatíženými hypoidními převody, diferenciály, omezenými diferenciály skluzu, nesynchronizovanými a „transaxle“ převodovkami provozovanými v náročných závodních podmínkách. Vzhledem k vysoké přítomnosti aditiv modifikujících tření může použití produktu v manuálních syncronizovaných převodech ovlivnit řazení ve srovnání s běžnými neomezenými mazivy s kluzným účinkem: z tohoto důvodu důrazně doporučujeme, aby byl produkt před použitím v závodech synchronizován s manuálními synchronizovanými převodovkami. .
Intervaly vypouštění oleje závisí na typu přenosu a druhu konkurence a měly by být hodnoceny případ od případu.